Här kan du läsa om all den marknadsföring som gjordes inför Allt för sjön 2024 för att nå ut med vårt budskap och för att locka besökare till mässan. På de här platserna kan du se Allt för sjöns marknadsföring under vintern och våren:
- Sociala Medier med marknadsförda och organiska inlägg på Facebook, Instagram, Youtube, TikTok och Linkedin. - Reklamfilm på TV4 Play - Youtube - Digitala skyltar på stan, i tunnelbanan och på pendeltågsstationer - Tryckta annonser i bl a Sveriges ledande magasin inom båt och sjöliv, ex Tidningen Skärgården - Display annonser på stora dagstidningar och andra passande medier - Betald sökordsoptimering - Skärgårdsradion
Start vecka 49Sponsrade kampanjer på Facebook, Instagram och TikTokRäckvidd 350 000 +
Start löpandeTryckta annonser kommer att finnas i utvalda magasin och tidningar samt i Sveriges alla ledande magasin inom båt och sjöliv.
Start vecka 5Digitala skyltar i stan och utvalda förorter samt vid tunnelbana, buss och pendelstationerRäckvidd 1 300 000 +
Start vecka 3Display annonser på stora dagstidningar och utvalda digitala medier - ex hamnen.seRäckvidd 680 000
Start vecka 9Reklamfilm kommer att rulla på TV4 Plays streamingtjänsterRäckvidd 1 445 000
Start vecka 2Kortare reklamfilmer på Youtube för att marknadsföra att mässan genomförsRäckvidd 275 000